sobota, 20 lipca 2019

A little summer update

Zostały mi już tylko 3 dni letniej szkoły. Bardzo szybko to minęło. Letnie kursy są ok, atmosfera jest luźniejsza, no i to tylko 2 zajęcia dziennie, więc nie jest to tak bardzo męczące.

Od tygodnia w domu męczymy temat collegy. Zarejestrowałam się na SAT, który będę pisała w październiku, oprócz tego podstawowego będę pisała też Subject z biologii i chemii. Mam 2 główne kierunki, na które chciałabym się dostać. Odżywianie z dietetyką lub biol-chem. Na razie wybrałam chyba 15 uczelni, na które chcę startować. W całych stanach jest tyle uczelni, że przez to szukanie, oglądanie i sprawdzanie, śnią mi się już po nocach. Będę musiała zacząć pisać esej. Najczęstszym tematem u moich znajomych teraz są właśnie college. Tutaj jest straszne parcie na to, aby dostać się do jak najlepszego, więc ludzie angażują się w wiele rzeczy, żeby móc się czym pochwalić w aplikacji. Sama mam zamiar w tym roku robić więcej niż w poprzednim. Chcę dołączyć do ASB czyli takiego samorządu uczniowskiego, ale tu to jest w ramach jednej lekcji każdego dnia oraz spróbować jakiegoś sportu. Myślę o piłce nożnej lub koszykówce, które zaczynają się w listopadzie. Jedno wiem, to będzie pracowity rok, ale na razie mam wakacje :D A w następny piątek lecę do NY!

4

  1. Tak, tak ucz się pilnie, ale nie zapominaj, ze są wakacje XD Temat collegy przewijał się przez mój cały rok szkolny, więc wiem, jak to jest. Miłego wypadu do NY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, było super! Odpoczęłam od tematu collegy, ale teraz znów wrócił, bo dostałam swoją książkę do SAT :D

      Usuń
  2. Jesteśmy w tym samym wieku, ale ja jestem tutaj tylko na wymianie, ale i tak chcę spróbować dostać się do college'u. Gram w siatkówkę, więc będę próbowała starać się o stypendium. Powodzenia podczas nauki do sat i w pisaniu eseju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na pewno się przyda :D Poznaje teraz sporo ludzi, którzy są na wymianie. Powodzenia z tym stypendium :)

      Usuń

Szablon wykonany przez Zaulę z Secret Templates | Instruktażowo google fonts