poniedziałek, 13 stycznia 2020

Yes, I'm still here!

Tak długo nie pisałam!
Bo tak wiele rzeczy do zrobienia było. Aplikacje na studia, szkoła, prace domowe, prawko (zdałam za pierwszym razem!). Teraz zrobiło się spokojniej, zaczęłam ostatni semestr High School, klasy mam takie same z wyjątkiem jednej, Economics zmieniło mi się na Government. Święta i Nowy Rok, tradycyjnie spędziliśmy na nartach, ale bliżej niż w tamtym roku, bo w górach na północ od LA. I chyba wszystko. Niby dużo się działo, a niewiele napisałam.
Teraz czekam na 1. Listy z uczelni, które pewnie zaczną niedługo przychodzić, co mnie strasznie stresuje, 2. Zaproszenie na Prom, może ktoś się zlituje :P, 3. Prom w maju i 4. Graduation w czerwcu.

N.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Zaulę z Secret Templates | Instruktażowo google fonts